2014/03/12

Pastelowa kuchnia

Stara/nowa kuchnia w barwach pastelowych. Trochę styl vintage - wciąż powracający 
i nie dający o sobie zapomnieć. 

Przy planowaniu kuchni w ostatnich czasach panują dwa główne motywy: minimalistyczny oraz vintage, który nazwałabym stylem "z przedmieścia". Cukierkowe barwy, kolorowe puszki na suche produkty, małe agd, które wyglądają jak zabawki dla dzieci... mogłabym tak w kółko, ale efekty najlepiej zobaczyć na własne oczy.

Źródło:http://kochamyurzadzamy.tumblr.com/post/77907464995

Źródło:urzadzamy

Źródło:czasnawnetrze

Źródło:kobiecegadzety

Źródło:pinger

Źródło:textory

Źródło:textory

Źródło:blogspot

Źródło:homedomoweinspiracje

Źródło:textory

Źródło:homedomoweinspiracje

15 komentarzy:

  1. Uwielbiam pastele w kuchni, mają wspaniałą i pozytywną energię w tym miejscu, działają optymistycznie :)

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Wtym roku wyjatkowo pastele mnie zachwyciły i planuje na wiosne tak ozywic swoja kuchnie :) zapraszam w moje skromne progi http://hogata-filcowe-cudenka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się lodówki w tym stylu, ale nie zdecydowałabym się na całą różową kuchnię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pięknie to się prezentuje :) Pewnie ciężko kupić takie szafki w jakiś sklepach meblarskich. Jak będę zamawiać meble kuchenne na wymiar, to pewnie nie zdecyduje się na meble kuchenne na wymiar, ale może wykorzystam połączenie standardowych barw z dodatkami pastelowymi. To wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham pastele :) <3 Ja mam kuchnie w przepięknym kolorze miętowym. A dodatki są w ciemnych kolorach. Np mam czarny kamienny zlew kuchenny który idealnie kontrastuje z resztą mebli.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś niespecjalnie przypadł mi do gustu ten pastelowy wystrój. Oczywiście każdemu podoba się coś innego i nie mam zupełnie nic na przeciw.

    Zapraszam do siebie https://www.meble-wyprzedaz.pl/k/meble-kuchenne/ żeby zobaczyć także bardzo ładnie przystrojone kuchnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Urszula Adamska17/3/19 10:45

    Pastelowa kuchnia ma to do siebie, że może się podobać ale nie musi. Ja bardziej uwagę zwracam na sprzęt kuchenny taki jak miksery https://duka.com/pl/agd/miksery i wiem, że jest to mój konik. Zresztą lubię pracować na sprzęcie dobrej jakości i może stad moje skrzywienie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię pastelowe akcenty, ale cała kuchnia to chyba dość mocna przesada. Wolałabym gdyby np. panele szklane na ścianie miały jakiś delikatny pastelowy prześwit.

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim marzeniem zawsze była kuchnia w białym kolorze i mam nadzieję, że moje marzenie się spełni. Jestem na dobrej drodze. Jestem już umówiona z fachowcem od mebli na pomiar, zobaczymy jak to będzie. Też się nad zlewozmywakiem zastanawiam jaki byłyby najlepszy. W sklepie https://www.oleole.pl/zlewozmywaki.bhtml trafiłam na spory wybór muszę przyznać, ceny też mają tam dobre. A wy jaki byście mi doradzili?

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam taką koleżankę która na pewno chciałaby mieć różową kuchnię :) dla mnie mimo wszystko pastelowe kolory są zbyt cukierkowe, ewentualnie w kuchni w dodatkach bym je wykorzystała albo chociaż w mniejszym zakresie w zabudowie. Na https://kuchniesilesia.pl/ widziałam takie idealne realizacje.

    OdpowiedzUsuń
  12. Co osoba to inny gust, jeśli lubi ten kolor to czemu nie :) Ja bym takiego u siebie nie dała, raczej celuję w biel i czerń, sprzęty AGD chce czarne kupić, tutaj https://e-okapy.pl/ nawet widziałam że okapy są w tym kolorze to fajnie, nie będzie z tym problemów

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta zielona kuchnia wygląda obłędnie. Bardzo lubię takie odcienie i chyba właśnie tak ją urządzę u siebie. Może nawet skorzystam z propozycji jakiegoś projektu z tej strony https://projektowanie-wnetrz-online.pl/aranzacje/kuchnia . Będzie dużo łatwiej i sprawniej gdy zajmą się tym profesjonaliści.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie napisany artykuł. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  15. Internet jest pełen świetnych propozycji dla najmłodszych. Wiele z nich można zamówić właśnie online i z pewnością także Wy znajdziecie produkty dla Waszych pociech. Zakupy internetowe są obecnie bardzo popularną formą zakupów.

    OdpowiedzUsuń