2014/03/04

Domowe biuro

Dla osób pracujących w domu (tak jak ja:) bardzo ważnym elementem jest zaprojektowanie własnej przestrzeni biurkowej.
Najważniejsze jest przede wszystkim to, aby była ona dobrze oświetlona oraz rozplanowana. 
Powinniśmy mieć dużo miejsca na przemieszczanie się i przechowywanie dokumentów. 
Oto kilka propozycji:

Idealne miejsce dla modowych blogerów i stylistów:

Źródło:nieruchomości

Źródło:nieruchomości

Źródło:nieruchomości

Minimalistyczny i prosty styl dla podróżników, kartografów czy stolarzy:

Źródło:pickmeup

Źródło:home-u

Aranżacja głównie dla kobiet i florystów. Dużo różowych elementów i kwiatowych wzorów. Panie z pewnością będą czuć się tutaj swobodnie:

Źródło:barshka

Źródło:panidyrektor

Propozycja dla tych, którzy lubią mieć wszystko poukładane:

Źródło:domosfera

Źródło:strefadesignu

Pomysł dla właścicieli małych mieszkań. Wygospodarowana przestrzeń w salonie:

Źródło:wnetrzarium

Źródło:luxlux

Kolorowe i designerskie miejsce np. dla artystów czy plastyków:

Źródło:dekoteria

Źródło:nieruchomości

Źródło:nieruchomości

14 komentarzy:

  1. Ten trzeci to mój wymarzony:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne aranżacje :) moje domowe biuro bardzo przypomina to na pierwszym zdjęciu. Tylko na moim biurku postawiony jest sejf biurowy w którym trzymam rachunki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne wnętrza :) Moim marzeniem jest żeby moje przyszłe biuro tłumaczeń właśnie było urządzone w taki kolorowy i przemyślany sposób. Super sprawa mieć tak wszystko pod ręką.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem na etapie urządzania domowego biura i fajnie,że tu trafiłam, bo kompletnie nie miałam na to pomysły, zwłaszcza na odpowiednie meble gabinetowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Domowe biuro powinniśmy wyposażyć w jakieś akcesoria do przechowywania ważnych dokumentów. Pomocne mogą się tu okazać pojemniki z szufladami https://somax.eu/267-pojemniki-z-szufladami. Dzięki nim możemy w prosty sposób posegregować najważniejsze papiery, które będą bezpiecznie leżeć ulokowane w takich pojemnikach.

    OdpowiedzUsuń
  7. W sumie domowe biuro może być również ładne, ale czy będzie funkcjonalne to czas pokaże. Musimy mimo wszystko uwzględnić przestrzeń na dokumenty. Jeśli będziemy używali stempla do laku https://www.maxsc.com.pl/pieczatki-2/stempel-do-laku-referentka/ to przy archiwizacji znacznie ona nam pomoże.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe propozycje. Uważam, że najważniejszą cechą mebli biurowych jest niewątpliwie ich praktyczność. Nowe meble biurowe do sekretariatu, które zamówiła dla nas nasza firma, są naprawdę bardzo wygodne i praktyczne. Dzięki nim znacznie lepiej nam się pracuje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł na aranżację, jednak to rzeczywiście sprawdzi się tylko w przypadku biura domowego. Ja swoje biuro wynajmuje, i przyznam że jestem z niego zadowolona. Szukam jeszcze tylko inspiracji jak delikatnie wprowadzić swój klimat. Moje biuro w Gdyni znajduje się w urokliwej okolicy, co tylko utwierdza mnie w przekonaniu, że był to dobry wybór.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie napisane. Pozdrawiam i gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  11. Magdalena25/5/20 17:16

    Świetny sposób na aranżację wnętrza biura. Ja póki co nie mogę sobie na takie pozwolić może kiedyś będę miała. Na chwilę obecną mam wirtualne biuro we Wrocławiu i jest to dla mnie najwygodniejsza opcja. Jestem freelencerką, wynajmuję mieszkanie i nie mogłam zarejestrować firmy na ten adres. W tym przypadku wirtualne biuro daje mi taką możliwość. Jeśli ktoś jest w takiej sytuacji jak ja to zdecydowanie polecam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Własne biuro to świetna sprawa. Aktualna sytuacja zmusiła mnie do aranżacji biura w domu. Nie było łatwo, ale finalnie wyszło extra.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo inspirujące. W ogóle spodobała mi się ta tania lampa . Niby minimalistyczna, ale praktyczne i stylowa. Wszystko w ten sposób pasuje do siebie. Nic dodać, nic ująć.

    OdpowiedzUsuń