2015/05/10

Wnętrze w kolorach tęczy

Zima już na dobre za nami, czas pomyśleć o wprowadzeniu lata do naszych wnętrz. Moja propozycja brzmi następująco: wstawiamy do mieszkania wszystko co kolorowe i maksymalnie rozweselające! 

Najpierw pół żartem, więc teraz pół serio: aby zmiany nie były przesadzone, ale zauważalne możemy np. wybrać kolorową pościel do sypialni, wyraziste krzesła do jadalni, efektowne sztućce, poduszki czy dużą lampę, która przy okazji wprowadzi więcej światła do naszego wnętrza.

BAWMY SIĘ KOLORAMI!

Źródło:belle-design

Źródło:zszywka

Źródło:sekretkoloru

Źródło:baomoi

Źródło:bgh

Źródło:evimleben

Źródło:lifestyle

Źródło:freshideen

Źródło:aliexpress


Źródło:39tmlianshangni

Źródło:appsmediatama

Źródło:bedandbreakfastlapalma

Źródło:lakii

Źródło:hotkitchensonline

Źródło:blackwhiteyellow

Źródło:moebella

Źródło:sears

14 komentarzy:

  1. Świetnie :) Nie ma nudy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie chyba jednak za kolorowo :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo lubię styl skandynawski z odrobiną kolorowych dodatków, tutaj jest ich troszke za dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham bawić się kolorami, a schody na zaprezentowanym zdjęciu wyglądają bajecznie. Nie orientuje się ktoś może, gdzie są dostępne krzesła barowe, jakie widać na pierwszym zdjęciu? Właśnie takich poszukuję jako nie tylko miejsce do siedzenia, ale ładny dodatek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie jednak w niektórych wnętrzach za kolorowo. Trzy pierwsze aranżacje są rewelacyjne! Generalnie uwielbiam styl skandynawski i vintage bo nie ma w tym nudy:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy3/10/16 19:29

    Będę czerpać inspirację z Twojego wpisu!!! Twój blog jest wyjątkowo ciekawy, chciałabym, aby znalazł się na liście najlepszych blogów o wystroju wnętrz! Zapraszam na stronę http://dekordia.pl/najlepsze_blogi/, gdzie można pobierać odznakę Blogu na medal :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno kolory we wnętrzach sprawiają, że stają się one bardziej energetyczne. Dlatego też sama nie unikam ich w swoim mieszkaniu. Nie mniej jednak bez wątpienia należy zachować zdrowy umiar w doborze barwnych dodatków, abyśmy jednak nieco nie przesadzili, bo wówczas zbyt duża ilość odcieni może nas drażnić:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szalone kolory, to lubię, bardzo energetycznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczególnie mi się podoba czwarte zdjęcie, na którym jest wnętrze w czarno białych odcieniach i odznacza się kolorowa kanapa i fotele. Super efekt :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie kolory:) Wyglądają oryginalnie, wesoło i energetycznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja się jeszcze zastanawiam jakie lampy mogłyby pasować do takiej aranżacji. Myślałem o czymś z tego sklepu http://www.lampa-lampy.pl/ ale nie jestem pewny co do konkretnego modelu. Może mi coś podpowiecie?

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja zastanawiam się co sądzicie o takim rozwiązaniu na ściany jak fototapety? Niedawno widziałem bardzo ciekawe wzory w tym sklepie https://www.fototapety24.net/ i tak sobie pomyślałem, że mógłbym coś zmienić w swoim mieszkaniu i taką fototapete położyć na ścianę. Co o tym sądzicie?

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń