2014/05/31

Lato 2014 - mięta i brąz

Kolory, które polecamy na lato 2014 to mięta i jasny brąz. Wprowadzają one ciekawy klimat do naszych wnętrz i sprawiają wrażenie przyjemnego orzeźwienia. Idealne barwy na gorące, upalne dni.

Źródło:bigchill

Źródło:bigchill

Źródło:bloggroszkowej

Źródło:czterykaty

Źródło:czterykaty

Źródło:home-u

Źródło:domosfera

Źródło:forelements

Źródło:lawendowaaleja

Źródło:lovingit

Źródło:lovingit

Źródło:micheline-line

Źródło:pieknydom24

Źródło:projektowaniewnetrz

Źródło:szafa-artystyczna

Źródło:wnetrza-ze-smakiem

Żródło:zszywka

Żródło:zszywka

3 komentarze:

  1. Świetne inspiracje, super! Teraz w pełni natchniona mogę pobiec na zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja uległam trendom i zakochałam się w białym kolorze :) chociaż mięta niczego sobie, ale mam zielone meble w kuchni, a wolałabym je skontrastować..

    OdpowiedzUsuń
  3. Po takich fotach czuję, że mój dom jest nudny i mam ochotę zedrzeć wszystkie dekoracje i zaprowadzić nowy, miętowy porządek:). Przepiękne, inspirujące aranżacje, aż się chce zatonąć w tych pięknych wnętrzach. Oj będzie się u mnie działo:)

    OdpowiedzUsuń