2014/02/25

Ożywiamy salon

Ponieważ przyroda budzi się już powoli do życia nadszedł czas aby ożywić trochę nasz salon. Wystarczy kilka dodatków żeby dodać wnętrzu blasku i energii. Co prawda powoli zaczyna się już "czas remontów" , ale odłóżmy to na razie na bok. Możemy to zrobić w prostszy i ciekawszy sposób.

1. Zamiast zamieniać sofę na nową,  możemy poukładać na niej kolorowe poduchy. Nie tylko odmienią one jej wygląd, ale dzięki temu będzie bardziej miękko i wygodnie:)



2. Stoliki kawowe są zazwyczaj stosunkowo małe, ale z pewnością znajdzie się na nich miejsce dla kilku aromatycznych świec. Dodadzą blasku a dodatkowo wspaniale pachną!



3. Idealnym rozwiązaniem aby bardziej ocieplić i ożywić pomieszczenie będzie kolorowy dywan. Zaciemnione pokoje staną się przytulniejsze. Najlepiej wykorzystać żywe radosne barwy, przyjemny geometryczny wzór a od razu zrobi się weselej!



4. Ciekawym rozwiązaniem będzie również zawieszenie obrazów. Może to być martwa natura, malarstwo nowoczesne lub abstrakcyjne. Dobrym pomysłem będzie też namalowanie czegoś własnego. Satysfakcja - bezcenna :)



5. Niezłym pomysłem są także dopasowane zasłony. Do ciemnych pomieszczeń idealnie nadadzą się jasne barwy, poziome paski optycznie powiększą pokój, kolorowe wzory natomiast dodadzą radości i energii do życia:



6. Warto też pomyśleć o zmianie oświetlenia. Nowy żyrandol lub dodatkowa lampa w pokoju z pewnością wniesie wiele zmian, doda więcej światła oraz rzuci nowy pogląd na pomieszczenie.



2 komentarze:

  1. Ja ostatnio w jednym ze sklepów meblowych widziałam super kolorowe kanapy narożne :) i już od kilku dni się zastanawiam czy nie kupić jednego i zmienić całkowicie wygląd mojego salonu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie pastelowe kolory :) Ostatnio będąc na targach dekoracyjnych widziałam meble niemieckie w takich właśnie kolorach :D <3.

    OdpowiedzUsuń